A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Азовський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Розівської селищної ради Розівського району Запорізької області

Інклюзивна освіта в Азовському ЗЗСО І-ІІІ ступенів.

Дата: 20.01.2021 10:26
Кількість переглядів: 150

Кожна людина, незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має право на одержання освіти, якість якої не різниться від якості освіти здорових людей. 
У 2020/2021 навчальному році в Азовському ЗЗСО І-ІІІ ст. відкрилась інклюзивна група в якій на інклюзивній формі навчання перебуває один вихованець.

Що таке інклюзивна освіта?
Інклюзивна освіта дає можливість усім учням у повному обсязі брати участь у житті колективу дитячого садка, школи, дошкільному та шкільному житті.
Інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу.
Інклюзивна освіта — це процес, у якому школа намагається відповідати на потреби всіх учнів, вносить необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб забезпечити рівні можливості.
Інклюзивна освіта дозволяє:
    • Розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти дитини.
    • Приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство.
    • Працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу.
    • Залучати батьків в процес навчання і життя школи.
    • Розвивати культуру поваги і належності до школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.
    • Створювати дружні стосунки з іншими дітьми
    • Позитивно впливати на школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.

Переваги інклюзивної освіти
для дітей з особливими освітніми потребами:

    • Діти навчаються разом у звичайній школі.
    • Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей
    • Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
    • Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
    • Навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей.
    • У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі у громадському житті.
    • Діти з особливими потребами отримують ефективну освіту, щоб жити повноцінним життям.
Переваги для дітей без особливих потреб:
    • Діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей;
    • Діти вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них;
    • Діти вчаться співробітництву;
    • Діти вчаться поводитися нестандартним чином, бути винахідливими, а також співчувати іншим.
Переваги для родин:
    • Батьки отримують інформацію про типовий і атиповий розвиток дітей.
    • Родини одержують підтримку з боку інших батьків.
    • Батьки беруть активну участь у визначенні навчальних цілей і завдань для дітей.
    • Всі батьки стають частиною шкільної спільноти.
Переваги для вчителів та інших фахівців:
    • Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.
    • Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що допомагає їм ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.
    • Спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) навчаються працювати в команді, починають сприймати дітей більш цілісно, а також вчаться дивитися на життєві ситуації очима дітей.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень