Обдаровані діти - інтелектуальна еліта України
Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти.
Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними Новий професійний стандарт: ВИМОГИ Перед тим, як планувати роботу з обдарованими дітьми, озброїмося двома теоріями обдарованості. Відповідно до першої (соціальної) обдарованою є кожна дитина. Але таланить лише за сприятливих умов розвитку, які необхідно створювати. Інакше природжена дитяча обдарованість з часом може «згаснути». За другою теорією (біологічною) обдарованість або є, або немає. Навіть якщо не розвивати, талант все одно «проб’є собі шлях», як те було з багатьма відомими людьми. Оскільки не можна стверджувати про превалювання жодної з теорій, методичні підходи сучасної освіти будуються на певному їх поєднанні. Як вирізняють обдарованість дітей Сам термін «обдарованість» лишається дещо умовним, бо ж існує понад сотня його визначень. Зазвичай обдарованими називають дітей, які: мають високий інтелект та рівень творчості випереджають однолітків у розвитку наділені особливими здібностями до навчання у школі чи до специфічних видів діяльності (і досягають високих результатів у цих видах діяльності) постійно прагнуть праці, яка відповідає їхнім здібностям.
Анкета для виявлення ознак обдарованості
завантажити
План роботи з обдарованими учнями
завантажити
Список рекомендованої літератури
- Виявлення, діагностика та розвиток обдарованості в дітей // Сільська школа України .- 2012.- №12 .- с.- 3.
- Волошинова О. Система роботи педагогічного колективу з обдарованими учнями // Управління школою .-2010.- №10 .-с.24.
- Здібності. Обдарованість. Таланти // Біб-ка журналу Сільська школа .- 2013 .-128с.
- Лебіга О. Науково-методична робота з обдарованою дитиною // Директор школи України .- 2011 .-№11.- с.- 60.
- Неліпа С. Розвиток учнівських обдарувань // Завучу усе для роботи .- 2013.- №4 .- с .- 2.
- Обдаровані діти у школах США // Відкритий урок .- 2014 .- №1 .- с. 48-50.
- Сєдова Т. Ціннісні орієнтації педагогічного супроводу обдарованих учнів в освітньому середовищі гімназії // Управління школою .- 2013 .-№10 .- с. 17.
- Ткаченко В. Створення системи роботи з обдарованими дітьми // Управління школою .- 2013 .- №2 .- с.5.
- Фомін О. Психолого – педагогічний супровід роботи з обдарованими дітьми. Проект. // Школа .- 2012 .- №2 .- с.20.
- Хоменко З. Психологічні особливості роботи з обдарованими дітьми // Обдарована дитина .- 2013.- №3 .-с.26.
- Цинкуш І. Підготовка педагогів з обдарованими дітьми. Проект. // Школа .- 2012 .- №10 .- с. 5.
- Ястрєбова В. Соціально – педагогічна модель розвитку обдарованості сільських учнів // Школа .- 2013.- №2 .- с. 5.